Home Het maken van je marketingplan

Het maken van je marketingplan

Een gedegen marketingplan is essentieel voor een succesvolle strategie. Toch zijn er ook in de bouwsector nog steeds ondernemers die denken geen marketingplan nodig te hebben, want het plannetje zit toch wel in het hoofd. Andere zaken hebben daardoor prioriteit.

Het maken van plannen is een intensief en tijdrovend proces, waarvoor veel marktinformatie, analytisch vermogen en actiebereidheid nodig is. Desalniettemin is een gedegen marketingplan in onze ogen essentieel voor een succesvolle strategie. Door een marketingplan uit te werken zet je namelijk je doelen, strategieën en andere belangrijke concepten op papier. Het zorgt voor houvast, zaken worden duidelijker en het bespaart op je de lange termijn tijd! Door terug te vallen op wat op papier staat bespaar je jezelf en je marketingcollega’s namelijk een lange zoektocht naar informatie.

Met de producten van BouwKennis heb je praktische informatie in handen waar je zelf mee aan de slag kan voor het maken van jouw plannen:

Marketingplan format

Om je te helpen bij het opstellen van een succesvol marketingplan delen we graag gratis ons format met je. Vul het formulier aan de rechterkant van deze pagina in en we sturen deze handleiding direct naar je toe!

Meer weten?

Heb je advies nodig bij het maken van een succesvol businessplan of ben je op zoek naar informatie om jouw marketingplan te vullen? We helpen je graag! Neem direct contact met ons op via info@bouwkennis.nl of 010-2066996.