Home Inzicht in de tevredenheid van je klanten

Inzicht in de tevredenheid van je klanten

Voor de continuïteit van je organisatie ben je afhankelijk van tevreden klanten. Wil jij weten hoe jouw dienstverlening wordt beoordeeld door je klanten? We peilen bij installatie-, afbouw- en ruwbouwbedrijven en adviseurs de klanttevredenheid met de belangrijkste fabrikanten en handelaren in de sector.

Als toeleverancier word je hiervoor onderverdeeld in een of meerdere productgroepen. Klik op onderstaande afbeelding om alle productgroepen en doorgemeten bedrijven te bekijken. Ontbreekt jouw bedrijf, maar wil je wel inzicht in je klanttevredenheid? Neem dan contact met ons op!

Bekijk hier alle productgroepen en bedrijven

De klanttevredenheid wordt bepaald aan de hand van 12 belangrijke criteria: prijsstelling, kwaliteit van de producten, professionaliteit van de organisatie, innovativiteit, duidelijkheid van de documentatie, advies van de vertegenwoordiger, betrouwbaarheid van de organisatie, mate waarin afspraken worden nagekomen, klantvriendelijkheid, service en de klachtafhandeling, meedenken met de klant en levertijd.

Bovenstaande criteria worden uitgewerkt in een prioriteitenmatrix, de net promoter score (NPS), de secure customer index en in een overzicht van de tevredenheid productgroep per ondervraagde marktpartij.

Tevredenheid productgroep per ondervraagde marktpartij

Meer weten?

Ben je benieuwd hoe jouw bedrijf scoort op het gebied van klanttevredenheid? Vraag dan nu kosteloos jouw algemene klanttevredenheidscijfer op via het formulier hiernaast. Kunnen we je op een andere manier helpen bij het in kaart brengen van je prestaties, bijvoorbeeld door onderstaande punten? Laat het ons weten. Onze specialisten denken graag met je mee!

  • Klanttevredenheid
  • Klanttevredenheid bij de handel
  • Naambekendheid & Imago
  • Marktomvang