Home » Persberichten » Nog acht kanshebbers voor BouwKennis Marketing Jaarprijs 2018

Nog acht kanshebbers voor BouwKennis Marketing Jaarprijs 2018

Rotterdam – 25 mei 2018. Uit alle inzendingen heeft de jury acht bedrijven geselecteerd voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2018. De genomineerden mogen op vrijdag 22 juni hun concept pitchen voor de jury. De bedrijven die hier als beste uit de bus komen, vormen de drie finalisten. Op donderdag 20 september wordt de uiteindelijke winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in theater DE KOM.

Over de Marketing Jaarprijs
De BouwKennis Marketing Jaarprijs is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Ook dit jaar hebben tientallen bedrijven vanuit de gehele kolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’. Op vrijdag 22 juni mogen de acht genomineerden de vakjury overtuigen van hun concept via een korte presentatie.

De genomineerden
Dit zijn de acht kanshebbers in alfabetische volgorde:

• DAW NEDERLAND
  • Duco Ventilation & Sun Control
  • Knauf BV
  • Saint-Gobain Building Distribution Benelux
  • Saint-Gobain Gyproc Nederland
  • Wavin
  • Wijzonol Bouwverven BV
  • Zehnder Group Nederland B.V.

De concepten worden beoordeeld op de marketingstrategie, innovativiteit, klantgerichtheid en communicatieve uitrol. Op deze pagina vindt u een overzicht van de genomineerde concepten.

Prijsuitreiking
Na de elevator pitch op 22 juni zijn de drie finalisten voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs bekend. Bij deze bedrijven wordt een professionele video van het concept opgenomen die tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst 2018 wordt vertoond. De uiteindelijke winnaar wordt voor 30% bepaald door de vakjury en voor 70% door de bezoekers van de Jaarbijeenkomst. De jury bestaat uit negen professionals uit de bouw- en installatiesector:

• Jarl Langerak (Juryvoorzitter en Directeur Marketing & Communicatie VELUX Nederland)
  • Arno van Dongen (Market researcher Technische Unie)
  • Rob Klifman (Algemeen directeur Bouwmaat Nederland)
  • Suzanne Bussman – van Es (Marketing en e-commerce manager Isero IJzerwarengroep)
  • Tanja Bongers (Marketingmanager bij Wienerberger)
  • Sjoerd Seffinga (Business Unit Manager Kingspan B.V. – winnaar 2017)
  • Wendy Stevens-van den Hanenberg (Marketingmanager Jaga Nederland B.V.)
  • Jan-Paul Schop (Managing Director USP Marketing Consultancy B.V.)
  • Boudewijn Goedhart (Directeur BouwKennis B.V.)

BouwKennis Jaarbijeenkomst 2018
Het thema van de BouwKennis Jaarbijeenkomst is de toekomst van marketing. We verwachten dat de markt verder aantrekt, maar dat het huidige personeelstekort de groei remt. Daarom zoomen we in op medewerkerstevredenheid en strategische keuzes die gemaakt moeten worden. Kosteloos aanmelden voor de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 20 september kan via www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/inschrijven. Neem voor meer informatie contact op met Carmen Schrooten (010-2066996 of carmen.schrooten@bouwkennis.nl).

BouwKennis is uitgever van marktinformatie over de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Onze producten ondersteunen managers bij het bepalen en invullen van het beleid. Kijk op www.bouwkennis.nl voor meer informatie of om u in te schrijven voor onze digitale nieuwsbrief.

Noot voor de redactie: Wilt u meer informatie, dan kunt u contact opnemen met Carmen Schrooten (+31 (0)10 206 69 96 of carmen.schrooten@bouwkennis.nl). Wanneer u (delen van) dit bericht publiceert, ontvangen wij graag een bewijsexemplaar. U kunt dit versturen naar: BouwKennis B.V., Max Euwelaan 51, 3062 MA Rotterdam.